ENGWE® Ovlašteni distributer za Europsku uniju. Engwe Trgovina vam želi dobrodošlicu. ♡

Pravila isporuke

1. Uvod

1.1 U ovoj politici navodimo pojedinosti o načinima isporuke, razdobljima i troškovima koji se primjenjuju na narudžbe za naše proizvode napravljene putem naše web stranice.

Skladište Odredište Vrijeme i cijena dostave
ŠIROM Europe Austrija, Bugarska, Hrvatska, Češka, Danska, Estonija, Finska, Francuska, Njemačka, Grčka, Mađarska, Irska, Italija, Latvija, Litva, Luksemburg, Nizozemska, Poljska, Portugal (bez Azora), Rumunjska, Slovačka, Slovenija, Španjolska (Nema Tenerifa, Nema Las Palmasa) i Švedske 3-11 dana
79,00 EUR
Ujedinjeno Kraljevstvo Engleska, Škotska, Wales i Sjeverna Irska. 3-11 dana
99,00 EUR
* Pratite svoju narudžbu na www.17track.net s primljenim kodom za praćenje.

1.2 Ova politika ne stvara pravno provediva prava i obveze; nego je naša uobičajena praksa u vezi s isporukom proizvoda navedena u ovoj politici.

2. Troškovi dostave

2.1 Nudimo standardnu ​​ili ekspresnu dostavu u Europsku uniju:
Austrija, Belgija, Bugarska, Hrvatska, Češka, Danska, Estonija, Finska, Francuska, Njemačka, Grčka, Mađarska, Irska, Italija, Latvija, Litva, Luksemburg, Nizozemska, Poljska, Portugal, Rumunjska, Slovačka, Slovenija, Španjolska i Švedska . U pogledu standardne metode isporuke, troškovi dostave iznosit će 129,00 €;

2.1 Nudimo standardnu ​​ili ekspresnu dostavu u Ujedinjeno Kraljevstvo:
Engleska, Škotska, Wales i Sjeverna Irska. U pogledu standardne metode isporuke, troškovi dostave iznosit će 129,00 €;

3. Vrijeme isporuke (načini i rokovi)

3.1 Metode koje koristimo za isporuku naših proizvoda i rokovi unutar kojih se isporuka obično dovršava su sljedeći:

(a) ako je vaša adresa za dostavu na kopno Hrvatske, moći ćete odabrati ili koristiti samo naš unaprijed odabrani način dostave, a tipično razdoblje za dostavu proizvoda ovom metodom je 3-11 radnih dana, s našim zasluženim pravom od 30 dana, osim ako nije drugačije navedeno;

(b) ako je vaša adresa za dostavu na kopno Ujedinjenog Kraljevstva, moći ćete odabrati ili koristiti samo naš unaprijed odabrani način dostave, a tipično razdoblje za dostavu proizvoda ovom metodom je 3-11 radnih dana, s našim zasluženim pravom od 30 dana, osim ako nije drugačije navedeno;

3.2 Ako naručite do 1:1 GMT/BST na radni dan, ova vremenska razdoblja teče od završetka posla tog dana; ako svoju narudžbu izvršite nakon XNUMX:XNUMX GMT/BST radnim danom ili neradnim danom, ova vremenska razdoblja teče od kraja radnog vremena sljedećeg sljedećeg radnog dana.

3.3 Razdoblja dostave navedena u ovom odjeljku 3 su samo indikativni, i iako ćemo učiniti sve da osiguramo da svoju isporuku primite na vrijeme, ne jamčimo isporuku prije isteka navedenog razdoblja.

3.4 Možemo provesti provjere prijevare prije slanja proizvoda, a te provjere mogu odgoditi vašu isporuku. Ako je vjerojatno da će isporuka kasniti zbog provjere prijevare, obavijestit ćemo vas.

4. Geografska ograničenja

4.1 Obično ćemo moći isporučivati ​​u sljedeće zemlje i teritorije: Europska unija i Ujedinjeno Kraljevstvo. Ne možemo ponuditi dostavu u Belgiju i otočne zemlje i teritorije, uključujući; Malta, Cipar, Britanski prekomorski teritoriji, Tenerife, Las Palmas i Azori.

3.2 Možemo s vremena na vrijeme pristati na isporuku proizvoda u druge zemlje i teritorije.

5. Praćenje isporuke

5.1 Praćenje isporuke dostupno je za sve narudžbe za naše proizvode.

5.2 Da biste pratili svoju isporuku, unesite broj svoje narudžbe (koji je naveden u e-poruci potvrde narudžbe) na web-stranicu našeg pružatelja usluge dostave ovdje: https://www.17track.net/.

6. Potvrda i potpis

6.1 Sve isporuke moraju se zaprimiti osobno na adresu za dostavu, te je potrebno dati potpis.

6.2 Naš pružatelj usluga dostave obavijestit će vas unaprijed o pokušaju isporuke koja zahtijeva potpis.

7. Dodatne isporuke

7.1 Ako početni pokušaj dostave ne uspije, naš će pružatelj usluge dostave napraviti još najmanje jedan pokušaj isporuke proizvoda iz vaše narudžbe.

8. Zbirka

8.1 Ako vaši proizvodi ostanu neisporučeni unatoč tome što naš pružatelj usluge dostave još jednom pokuša isporučiti ih, pružatelj usluge dostave ostavit će karticu na vašoj adresi s uputama o tome kako možete preuzeti svoje proizvode, uključujući vremensko ograničenje za preuzimanje.

9. Problemi s isporukom

9.1 Ako imate bilo kakvih problema s isporukom, kontaktirajte nas putem podataka za kontakt koje objavljujemo na našoj web stranici ili vas obavijestimo na neki drugi način.

9.2 Ako naš pružatelj usluge dostave ne može isporučiti vaše proizvode, a za takav je neuspjeh vaša krivnja, a ne preuzmete svoje proizvode od našeg pružatelja usluge dostave u relevantnom roku, možemo se dogovoriti da organiziramo ponovnu isporuku proizvoda ; međutim, zadržavamo pravo naplatiti vam stvarne troškove ponovne dostave (čak i kada je početna isporuka bila besplatna).

9.3 Indikativni popis situacija u kojima je vaša krivnja za neisporuku iznesena je u nastavku:

(a) dali ste pogrešnu ili nedostajuću adresu/telefonski broj za dostavu;

(b) postoji pogreška u adresi za dostavu koja je navedena;

(c) adresa za dostavu nije razumno dostupna;

(d) adresi za dostavu nije moguće sigurno pristupiti;

(e) ako nije potrebna osobna potvrda, nema jednostavnih i sigurnih načina da se proizvodi ostave na adresi za isporuku i nema osobe koja bi mogla prihvatiti isporuku; ili

(f) ako je potrebna osobna potvrda, na adresi za dostavu nema raspoložive osobe koja bi prihvatila isporuku i dala potpis.

pogreška: Ups! Nema krađe. Kontaktirajte nas za dopuštenje.
ENGWE Online trgovina | Kupite EP2 Pro & 750W Engine Pro
logo
Usporedi stavke
  • ukupno (0)
Usporedi
0
košarica