garancija

1. Uvod

1.1 Razumijemo da s vremena na vrijeme možete imati problema sa svojim uređajem unutar datuma pokrivenog jamstvom.

1.2 Osmislili smo ovu politiku kako bismo vam omogućili da dobijete uređaj u savršenom stanju u odgovarajućim okolnostima.

1.3 Ova se politika primjenjuje na sve naše kupce, bez obzira na njihov zemljopisni položaj.

1.4 Ova se politika primjenjuje na sve narudžbe poslane putem naše web stranice.

2. Jamstvo i servis

2.1 Jamstvo se ostvaruje kada primljeni proizvod ne radi besprijekorno ili nema karakteristike navedene u jamstvenom listu ili reklamnoj poruci, ili kada se nedostatak proizvoda pojavi unutar prvih 12 mjeseci od dana kupnje. Prodavatelj se obvezuje da će pogreške otkloniti sukladno točki 5.3, odnosno ispraviti sukladno točki 5.4.

2.2 Prodavatelj će obraditi probleme iz Odjeljka 5.4 u roku od 45 dana od dana kada primimo vaš vraćeni proizvod. Prodavatelj će poslati rezervni dio iz odjeljka 5.3 u roku od 7 dana od identificiranja problema.

2.3 Ako prodavatelj kupcu ne dostavi rješenje u roku od 45 dana, prodavatelj će besplatno zamijeniti proizvod identičnim, novim i besprijekornim proizvodom.

2.4 Prodavatelj nudi jamstvo za sve proizvode. Jamstvo za potpuno električna vozila odnosi se na bateriju, elektroničke komponente i motore. Šasija i karoserija nisu pokriveni jamstvom. Također ne dijelovi koji su podložni habanju (kao što su gume, svjetla itd.). Jamstvo se ne uzima u obzir kada se radi o mehaničkom oštećenju uređaja ili oštećenju koje proizlazi iz mehaničkog oštećenja uređaja. Nepoštivanje uputa za uporabu, skladištenje i održavanje može dovesti do isključenja jamstva.

2.5 Jamstvo ne isključuje prava potrošača koja proizlaze iz odgovornosti prodavatelja za nedostatke proizvoda.

3. Izjava o jamstvu

3.1 Prodavatelj izjavljuje:

(a) da će proizvod tijekom jamstvenog roka od 12 mjeseci funkcionirati besprijekorno ako se koristi u skladu s namjenom i uputama za uporabu,

(b) da će se na Vaš zahtjev, unutar jamstvenog roka i odobrenog jamstvenog zahtjeva, prodavatelj o svom trošku pobrinuti za otklanjanje nedostataka i nedostataka na proizvodu.

(c) da prodavatelj nije kvalificiran za tehničku procjenu mogućih nedostataka te stoga ne može odlučiti o zamjeni proizvoda bez mišljenja tehničke službe uvoznika.

(d) jamči kvalitetu ili besprijekoran rad tijekom jamstvenog roka, koji počinje kada je roba isporučena potrošaču.

3.2 Uvjeti jamstva su:

(a) prilikom podnošenja zahtjeva za jamstvo morate dostaviti broj narudžbe, ovjereni jamstveni list, originalni račun o kupnji (ili kopiju oba);
– da u proizvod nije dirala osoba koja za to nije imala ovlasti;
– da je kupac (korisnik) rukovao i koristio uređaj prema priloženim uputama:

(b) kupac mora prijaviti vidljive nedostatke na uređaju u roku od 8 dana od kupnje;

(c) samo tijekom jamstvenog roka EngweTehničari tvrtke su ovlašteni servis za probleme iz odjeljka 5.4;
– da jamstvene naljepnice i plombe nisu oštećene ili uklonjene;
– Baterija se puni i prazni najmanje svakih 30 dana.

(d) tijekom jamstvenog roka, bilo koji servisni centar ili korisnik je ovlašten za održavanje lakih problema iz odjeljka 5.3;

(e) predmet optužen u roku od 12 mjeseci od datuma primitka proizvoda,

4. Jamstvo ne vrijedi:

4.1 Jamstveni servis ne odnosi se na dijelove koji su podložni habanju i vanjskim utjecajima (zračnice, kućište, gume, ležajevi…).

4.2 Jamstvo se također ne uzima u obzir zbog nestručnog podešavanja i rukovanja uređajem, mehaničkih nedostataka, nedostataka zbog nestručnog, nemarnog rukovanja proizvodom, bilo kakvog neovlaštenog zahvata u uređaju, ako je kvar nastao korištenjem neodgovarajućeg potrošni materijal ako su u dijelove uređaja ugrađeni neoriginalni dijelovi, zbog previsokog napona električne struje, više sile, udara groma, pražnjenja baterije, nepravilnog čišćenja proizvoda ili njegovih dijelova te ulaska tekućine u uređaj.

4.3 Prije predaje uređaja na servis potrebno ga je očistiti od svih nečistoća.
U slučaju nestručne uporabe, upotrebe sile i intervencija koje nije izvršio ovlašteni servis, jamstvo ne vrijedi. Ovo jamstvo ne ograničava vaša zakonska prava.

4.4 Proizvod je namijenjen isključivo za osobnu upotrebu, a ne u komercijalne svrhe.

5. Jamstveni proces:

5.1 Kako biste iskoristili svoja prava prema ovoj politici, morate nas kontaktirati kako biste dobili broj autorizacije povrata, a zatim na proizvod staviti popratnu bilješku s navođenjem tog broja. Ispunite ovaj dokument, potpišite ga i pošaljite nam preko Kontakt obrazac ili e-poštom.
- Preuzmite (.pdf) Obrazac zahtjeva za jamstvo

5.2 u Obrazac za reklamaciju jamstva ispuniti sljedeće podatke: datum kupnje, broj narudžbe, model artikla, detaljan opis greške, ime, prezime, adresu i broj telefona ili ispuniti obrazac u cijelosti. .

5.3 zbog prirode uređaja i online kupnje, laki popravci za koje se procjenjuje da će trajati 10 – 30 minuta, rješavat će se slanjem besplatnog rezervnog dijela na adresu kupca s video uputama kako zamijeniti dio koji uzrokuje probleme . Dodatno, 30,00 EUR će biti vraćeno kupcu. Takvi popravci sastoje se od, ali nisu ograničeni na;

(a) zamjena prednjeg led svjetla, stražnjeg svjetla, papučica, ručica kočnice, prednjeg i stražnjeg blatobrana, postolja, držača blatobrana, držača baterije, ručice,

(b) podešavanje mjenjača, snage kočenja, upravljača, ograničenja brzine/jedinice za prikaz/ODO,

(c) zamjena jedinice zaslona, ​​kontrolera zaslona, ​​upravljačke jedinice, leptira za gas, konektora baterije, prednje/srednje/stražnje osovine, prednje vilice

5.4 sve kvarove koji nisu obuhvaćeni odjeljkom 5.3, a smatraju se problemima koje je teško popraviti, popravljat će isključivo servisni tim engwe.neto. Preuzimanje bicikla na adresi kupca, popravak u Engweservisni centar i šalje ga u savršenom stanju natrag kupcu, besplatno. Takvi popravci sastoje se od, ali nisu ograničeni na;

(a) zamjena sklopne ploče baterije, priključka za punjenje baterije, pogonskog kukuruza, stražnjeg čvorišta motora s unutarnjim elementima,

(b) zamjena kazeta slobodnog hoda, pedelek senzora,

5.5 Prodavatelj u dogovoru s kupcem organizira preuzimanje proizvoda na adresu kupca iz točke 5.4. Kupac je dužan robu pažljivo zapakirati prema točki 6. i pripremiti za preuzimanje. Preuzimanje vrši ugovorena kurirska služba.

5.6 Prodavatelj ili ovlašteni serviser pregledava artikl i utvrđuje radi li se o popravku u jamstvenom roku ili drugom popravku

5.7 o tome pravodobno obavještava kupca

6. Upute za pravilno predaju paketa

6.1 Uređaj mora biti dobro i sigurno upakiran kako se ne bi oštetio tijekom transporta. Zapakirajte ga u originalnu ambalažu ili drugu prikladnu ambalažu otpornu na udarce. Kurirska služba ne poznaje sadržaj paketa, pa se ponekad s paketom grubo postupa. Kako bi se izbjeglo oštećenje proizvoda, potrebno je uređaj unutar pakiranja zaštititi mekom folijom kako se ne bi oštetio ni u slučaju pada ili grubog rukovanja. Sadržaj treba biti u kartonskoj kutiji, u kojoj se sadržaj pošiljke treba odvojiti između kartona sa saćem, valovitog kartona ili polivinila s mjehurićima, te puniti sadržaj kutije. Paket mora biti zapakiran i zaštićen do te mjere da sadržaj može izdržati pad s pojasa, što znači pad s 1m.

6.2 Prodavatelj ne preuzima nikakvu odgovornost za štete nastale tijekom transporta uređaja, a smatra se da su nastale prije slanja uređaja na servis.

6.3 Preporučamo da prije predaje paketa fotografirate ambalažu. Pošiljatelj paketa odgovara za štetu nastalu nepravilnim pakiranjem ili nedovoljnom zaštitom uređaja unutar paketa.

6.4 Točan datum preuzimanja proizvoda uskladite sa servisom. U slučaju da je uređaj unutar jamstvenog roka i odobrenog jamstva, poštarinu pokriva Engwe.net.

6.5 Poštarina za popravke izvan jamstva ili neodobreno jamstvo fakturira se kupcu. Ako uređaj više nije pod jamstvom, naplaćuje se naknada za pregled uređaja u iznosu od 35,00 € i poštarina u oba smjera, u istom iznosu kao i izvorno naplaćeni trošak dostave.

pogreška: Ups! Nema krađe. Kontaktirajte nas za dopuštenje.
ENGWE Online trgovina | Kupite EP2 Pro & 750W Engine Pro
logo
Usporedi stavke
  • ukupno (0)
Usporedi
0
košarica