Pravila isporuke

1. Uvod

1.1 U ovoj politici navodimo pojedinosti o načinima isporuke, razdobljima i troškovima koji se primjenjuju na narudžbe za naše proizvode napravljene putem naše web stranice.

Skladište Odredište Vrijeme i cijena dostave
ŠIROM Europe Austrija, Bugarska, Hrvatska, Češka, Danska, Estonija, Finska, Francuska, Njemačka, Grčka, Mađarska, Irska, Italija, Latvija, Litva, Luksemburg, Nizozemska, Poljska, Portugal (bez Azora), Rumunjska, Slovačka, Slovenija, Španjolska (Nema Tenerifa, Nema Las Palmasa) i Švedske 3-11 dana
00,00 EUR
Ujedinjeno Kraljevstvo Engleska, Škotska, Wales i Sjeverna Irska. 3-11 dana
99,00 EUR
* Pratite svoju narudžbu na www.17track.net s primljenim kodom za praćenje.

1.2 Ova politika ne stvara pravno provediva prava i obveze; nego je naša uobičajena praksa u vezi s isporukom proizvoda navedena u ovoj politici.

2. Troškovi dostave

2.1 Nudimo besplatna standardna dostava u Europsku uniju:
Austrija, Belgija, Bugarska, Hrvatska, Češka, Danska, Estonija, Finska, Francuska, Njemačka, Grčka, Mađarska, Irska, Italija, Latvija, Litva, Luksemburg, Nizozemska, Poljska, Portugal, Rumunjska, Slovačka, Slovenija, Španjolska i Švedska . U pogledu standardne metode isporuke, troškovi dostave iznosit će 00,00 €;

2.1 Nudimo standardnu ​​dostavu u Ujedinjeno Kraljevstvo:
Engleska, Škotska, Wales i Sjeverna Irska. U pogledu standardne metode isporuke, troškovi dostave iznosit će 99,00 €;

2.3 Možemo ponuditi standardnu ​​dostavu u zemlje ostatka svijeta. Nakon primitka e-mail upita, ručno ćemo provjeriti mogućnosti dostave i odgovoriti s očekivanim datumom isporuke i cijenom.

3. Vrijeme isporuke (načini i rokovi)

3.1 Metode koje koristimo za isporuku naših proizvoda i rokovi unutar kojih se isporuka obično dovršava su sljedeći:

(a) ako je vaša adresa za dostavu na kopno Hrvatske, moći ćete odabrati ili koristiti samo naš unaprijed odabrani način dostave, a tipično razdoblje za dostavu proizvoda ovom metodom je 3-11 radnih dana, s našim zasluženim pravom od 30 dana, osim ako nije drugačije navedeno. Predani smo nastojanju da osiguramo pravovremenu isporuku.

(b) ako je vaša adresa za dostavu na kopno Ujedinjenog Kraljevstva, moći ćete odabrati ili koristiti samo naš unaprijed odabrani način dostave, a tipično razdoblje za dostavu proizvoda ovom metodom je 3-11 radnih dana, s našim zasluženim pravom od 30 dana, osim ako nije drugačije navedeno. Predani smo nastojanju da osiguramo pravovremenu isporuku.

(c) ako je vaša država izvan EU-a ili Ujedinjenog Kraljevstva, tipično razdoblje za isporuku proizvoda nije poznato unaprijed, već će vam ga umjesto toga putem e-pošte ponuditi naš agent za podršku.

3.2 Ako naručite do 1:1 GMT/BST na radni dan, ova vremenska razdoblja teče od završetka posla tog dana; ako svoju narudžbu izvršite nakon XNUMX:XNUMX GMT/BST radnim danom ili neradnim danom, ova vremenska razdoblja teče od kraja radnog vremena sljedećeg sljedećeg radnog dana.

3.3 Razdoblja dostave navedena u ovom odjeljku 3 su samo indikativni, i iako ćemo učiniti sve da osiguramo da svoju isporuku primite na vrijeme, ne jamčimo isporuku prije isteka navedenog razdoblja.

3.4 Možemo provesti provjere prijevare prije slanja proizvoda, a te provjere mogu odgoditi vašu isporuku. Ako je vjerojatno da će isporuka kasniti zbog provjere prijevare, obavijestit ćemo vas.

4. Geografska ograničenja

4.1 Obično ćemo moći isporučivati ​​u sljedeće zemlje i teritorije: većinu zemalja Hrvatske i Ujedinjeno Kraljevstvo. Ne možemo ponuditi dostavu u Belgiju i otočne zemlje i teritorije, uključujući; Malta, Cipar, Britanski prekomorski teritoriji, Tenerife, Las Palmas i Azori.

3.2 Možemo s vremena na vrijeme pristati na isporuku proizvoda u druge zemlje i teritorije.

5. Praćenje isporuke

5.1 Praćenje isporuke dostupno je za sve narudžbe za naše proizvode.

5.2 Da biste pratili svoju isporuku, unesite broj svoje narudžbe (koji je naveden u e-poruci potvrde narudžbe) na web-stranicu našeg pružatelja usluge dostave ovdje: https://www.17track.net/. U slučaju da poveznica ne radi u vrijeme vašeg posjeta web stranici, preporučujemo da je posjetite https://www.ship24.com/ umjesto.

6. Potvrda i potpis

6.1 Sve pošiljke moraju biti zaprimljene osobno na adresi dostave i moraju biti potpisane. Primatelj mora biti prisutan tijekom isporuke.

6.2 Naš pružatelj usluga dostave obavijestit će vas unaprijed o pokušaju isporuke koja zahtijeva potpis.

7. Dodatne isporuke

7.1 Ako početni pokušaj dostave ne uspije, naš će pružatelj usluge dostave napraviti još najmanje jedan pokušaj isporuke proizvoda iz vaše narudžbe.

8. Zbirka

8.1 Postupak prikupljanja; Proces preuzimanja uključuje praćenje vašeg paketa pomoću dostavljenog koda za praćenje nakon slanja narudžbe. Naš ovlašteni kurir za dostavu kontaktirat će vas nekoliko sati prije zakazanog datuma isporuke kako bi potvrdio točno vrijeme isporuke. Očekuje se da će primatelj primiti paket na navedenu adresu koju je naveo prilikom slanja narudžbe. Tamo su bez dodatnih troškova ili zahtjeva po primitku robe.

8.2 Ako vaši proizvodi ostanu neisporučeni unatoč tome što naš pružatelj usluge dostave još jednom pokuša isporučiti ih, pružatelj usluge dostave ostavit će karticu na vašoj adresi s uputama o tome kako možete preuzeti svoje proizvode, uključujući vremensko ograničenje za preuzimanje.

8.3 Ako paket bude odbijen za preuzimanje bez prethodnog dogovora s našom tvrtkom, što dovodi do povrata proizvoda u naše skladište, naknada za otpremu od 200,00 EUR bit će odbijena od vraćenog iznosa.

9. Problemi s isporukom

9.1 Ako imate bilo kakvih problema s isporukom, kontaktirajte nas u roku od 8 dana, koristeći podatke za kontakt koje objavljujemo na našoj web stranici ili vas obavijestimo na neki drugi način.

9.2 Ako naš pružatelj usluge dostave ne može isporučiti vaše proizvode, a za takav je neuspjeh vaša krivnja, a ne preuzmete svoje proizvode od našeg pružatelja usluge dostave u relevantnom roku, možemo se dogovoriti da organiziramo ponovnu isporuku proizvoda ; međutim, zadržavamo pravo naplatiti vam stvarne troškove ponovne dostave (čak i kada je početna isporuka bila besplatna).

9.3 Indikativni popis situacija u kojima je vaša krivnja za neisporuku iznesena je u nastavku:

(a) dali ste pogrešnu ili nedostajuću adresu/telefonski broj za dostavu;

(b) postoji pogreška u adresi za dostavu koja je navedena;

(c) adresa za dostavu nije razumno dostupna;

(d) adresi za dostavu nije moguće sigurno pristupiti;

(e) ako nije potrebna osobna potvrda, nema jednostavnih i sigurnih načina da se proizvodi ostave na adresi za isporuku i nema osobe koja bi mogla prihvatiti isporuku; ili

(f) ako je potrebna osobna potvrda, na adresi za dostavu nema raspoložive osobe koja bi prihvatila isporuku i dala potpis.

9.3 U slučaju da nam iz bilo kojeg razloga želite vratiti artikl, slijedite naša pravila povrata i povrata novca https://engue.net/refund-returns/

pogreška: Ups! Nema krađe. Kontaktirajte nas za dopuštenje.
ENGWE Online trgovina | Kupite EP2 Pro & 750W Engine Pro
logo
Usporedi stavke
  • ukupno (0)
Usporedi
0
košarica